fa

شرکت بتا صنعت ایلیا از پیشروترین شرکت ها در زمینه ساخت و طراحی سیستم های حفاظتی و درب اتوماتیک در ایران است، مفتخریم که همواره همراه همیشگی مشتریان محترم خود هستیم و در هر قسمت از مراحل خرید و خدمات پس از فروش سعی در ارائه بهترین و سریع ترین خدمات را داشته ایم. شرکت بتا صنعت ایلیا با محوریت مشتری مداری سالیان سال است که در میان مشتریان محترم به برترین ارائه دهنده محصولات با کیفیت همراه با خدمات پس از فروش شهرت یافته است.

شرکت بتا با ارائه مشاوره فنی به مشتریان به صورت حضوری و تلفنی این امکان را به خریداران می دهد که از نحوه عملکرد و مشخصات فنی محصول آگاه شوند و با آسودگی خاطر و اطمینان، انتخاب درستی در تعیین محصول داشته باشند و با توجه به نیاز پروژه ای که پیش رو دارند، محصولی متناسب را انتخاب کنند.

 

خدمات پس از فروش بتا

چه لزومی برای داشتن خدمات پس از فروش وجود دارد؟

بتا بر این باور است که فروش یک محصول پایان کار نیست بلکه شروعی است برای ارتباط و همکاری های بیشتر. خدمات پس از فروش دارایی است که به ما امکان می‌دهد رابطه خود را در درازمدت با مشتریان بهینه کنیم و پس از آن کیفیت محصولات و خدمات را بهبود ‌بخشیم. مفهوم خدمات پس از فروش به‌اندازه فروش اهمیت دارد، شاید ارائه خدمات درآمد مستقیمی برای شرکت ایجاد نکند ولی باعث کسب اعتماد و افزایش شناخت ما در بازار و در بین مشتریان می‌شود. تمامی محصولات بتا هنگام فروش این ویژگی و مزیت را دارند تا خریدار با آسودگی خاطر بیشتری اقدام به خریداری محصول نماید. این ویژگی یکی از مهم ترین عوامل محبوبیت برند بتا در بین همکاران است.

 

ارائه مشاوره فنی به مشتریان:

کارشناسان واحد فنی بتا با راهنمایی و مشاوره مشتریان و نصابان محترم هنگام خرید محصول و حین نصب و در صورت بروز مشکل پس از نصب از طریق تماس تلفنی، واتس آپ و ریموت زدن تمام توضیحات و راهکارها را در اختیار شما قرار می دهند. بروز برخی مشکلات پیش بینی نشده و سردرگمی یک عامل اجتناب ناپذیر است که نصابان محترم هنگام نصب و اجرا با آن رو به رو می شوند و در این مواقع ما خود را موظف می دانیم که با ارائه نکات و توضیحات قدم به قدم همراه با نصاب مشکل یا ابهام ایجاد شده را برطرف سازیم. همچنین با ارائه نظرات و پیشنهادات به واحد R&D محصولات را متناسب با نیاز و درخواست شما به روز رسانی کنیم. تمامی خدمات و تعمیرات محصولات در واحد فنی توسط کارشناسان تحصیل کرده و با تجربه به صورت کامل و دقیق انجام می شود و پس از تعمیر توضیحات و نکات لازمه جهت پیشگیری از خرابی های مشابه را در خدمت همکاران قرار می دهیم.

مشاوره فنی شرکت بتا

 

یکی دیگر از وظایف واحد فنی بتا شناسایی نیازهای فنی مشتریان و ارائه راهکارهای لازم برای پاسخگویی به این سوالات از طریق: تدوین دفترچه راهنمای نصب، ارائه مشخصات فنی در سایت و شبکه های مجازی، تدوین مقاله های علمی و کاربردی، برگزاری کلاس های آموزشی، تولید محتواهای آموزشی در شبکه های مجازی، تدوین سوالات متداول در سایت و ... می باشد.

 

راه های ارتباطی با واحد فنی:

شما می توانید در ساعات کاری مجموعه به صورت حضوری یا از طریق تماس تلفنی و واتس آپ با واحد فنی به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید. همچنین با طرح سوال و پیشنهادات در سایت بتا در اسرع وقت پاسخ گویی توسط همکاران فنی صورت می گیرد.

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17:30

تلفن تماس واحد فنی: 02188404408 داخلی 2

تلفن تماس پیگیری تعمیرات: 02188404408 داخلی 3

واتس آپ: 09902878396

تماس با شرکت بتا
 

 

شرایط و قوانین گارانتی:

  1. کلیه محصولات شرکت بتا دارای 12 ماه خدمات پس از فروش و پشتیبانی رایگان می باشند و پس از آن نیز به صورت مادام العمر پشتیبانی و خدمات از سوی شرکت بتا صورت می پذیرد.
  2. دزدگیرهای شرکت بتا دارای 24 ماه خدمات پس از فروش و پشتیبانی رایگان می باشند و پس از آن نیز به صورت مادام العمر پشتیبانی و خدمات از سوی شرکت بتا صورت می پذیرد.
  3. خدمات گارانتی فقط در شرکت بتا صورت می گیرد و در صورت مخدوش شدن و تعمیر دستگاه توسط شخص دیگر دستگاه شامل گارانتی نمی شود.

قوانین گارانتی شرکت بتا

 

 

مواردی که موجب ابطال گارانتی می گردد:

  1. اتصال تغذیه ورودی بیش از حد مجاز ذکر شده در دستور العمل دستگاه و نوسانات برق
  2. معیوب شدن مرکز کنترل، جک و موتور به علت نصب غیر اصولی و غیر حرفه ای
  3. جریان کشی از رله ها بیش از حد مجاز ذکر شده در دستور العمل دستگاه
  4. نفوذ مایعات، آب خوردگی، ایجاد رسوب و زنگ زدن برد و قطعات
  5. صدمات و عیوب ناشی از سقوط، حمل و نقل و بسته بندی ناقص

 

شرایط ارسال دستگاه به گارانتی:

لطفا جهت ارسال دستگاه معیوب پس از مطالعه سوالات متداول سایت و راهنمایی های فنی، قبل از ارسال دستگاه بر روی دکمه "فرم پذیرش گارانتی" کلیک و فرم را دانلود کنید و از آن پرینت بگیرید سپس به صورت کامل جهت تسریع و بهبود در فرآیند پذیرش و تعمیرات پر کنید و به همراه دستگاه معیوب برای ما ارسال کنید.

 

شرایط پذیرش دستگاه در گارانتی شرکت بتا:

لطفا قبل از ارسال دستگاه معیوب موارد زیر را رعایت بفرمایید:

  1. خدمات پس از فروش فقط شامل محصولات شرکت بتا می باشد. از ارائه خدمات و تعمیرات دستگاه های مارک دیگر معذوریم و دستگاه متفرقه عینا عودت داده می شود.
  2. عیوب مشاهده شده بایستی از طرف فرستنده برای هر دستگاه یادداشت و برروی آن چسبانده شود. (در صورت عدم رعایت این مورد از پذیرش دستگاه معذوریم)
  3. پیچ های قاب دستگاه را ببندید.
  4. جهت ارائه خدمات بهتر خواهشمندیم دستگاه های ارسالی تا حد امکان تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشند.
  5. هزینه ارسال و دریافت دستگاه به عهده مشتری محترم می باشد.
  6. برای دستگاه هایی که از گارانتی خارج شده اند در صورت قابل تعمیر بودن هزینه تعمیر و قطعات محاسبه می شود.
  7. مدت زمان ارائه خدمات در واحد گارانتی از زمان پذیرش 2 الی 7 روز کاری برحسب حجم تعمیرات و نوع خرابی دستگاه متغیر است.
  8. تمامی دستگاه ها در صورت پایان یافتن زمان گارانتی یا خارج شدن از شرایط گارانتی تا سقف هزینه 1,000,000 ریال بدون اطلاع دادن به مشتری تعمیر می گردند و در صورتی که هزینه تعمیر بیشتر از مبلغ فوق باشد قبل از تعمیر به مشتری اطلاع داده می شود.
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی    
عنوان شغلی    
نظر    
*کد امنیتی:   تازه سازی