fa
لیست مقایسه کالا خالی است.

مقایسه
برد کنترل راهبند بتا مدل B300
برد کنترل راهبند بتا مدل B300

مرکز کنترل راهبندB300 بتا جهت کنترل انواع راهبند با موتور تک فاز طراحی شده است. این مرکز کنترل یکی از با کیفیت ترین و کامل ترین مرکز کنترل های راهبند است که از قطعات مرغوب و درجه1 ساخته شده است و طی چندین سال استفاده و فروش مستمر توانسته است کیفیت و عملکرد کاملا دقیق خود را نشان دهد. این مرکز کنترل از طریق ریموت کنترل 433MHz لرنینگ، کلید سه حالته، آنتن دور برد، اکسس کنترل و... قابل کنترل است.

برق ورودی آن 220VAC است و ولتاژ خروجی آن برای موتور نیز 220VAC است. برروی این برد 2 عدد فیوز شیشه ای جهت حفاظت آن در برابر اتصالی و اضافه جریان ناشی از موتور و برق ورودی در نظر گرفته شده است. زمان عملکرد موتور آن نیز از طریق اتصال لیمیت سوئیچ به کانکتورهای OL و CL تنظیم می شود. این مرکز کنترل دارای قابلیت تشخیص برخورد با مانع نیز می باشد تا در صورت قرار گرفتن هر جسمی زیر بوم حضور آن را تشخیص داده و جهت حرکت را برعکس کند. همچنین با برخورداری از قابلیت اتصال چشمی فتوسل احتمال برخورد با مانع از بین می رود و تا زمانی که خودرو مقابل چشمی قرار دارد بوم باز خواهد ماند.

یکی دیگر از ویژگی های برد راهبند B300 امکان اتصال لوپ دتکتور به آن است تا با تشخیص حضور خوردرو به صورت اتوماتیک بوم را باز کند. به این برد قابلیت اتصال 2 عدد فلاشر جهت اعلام باز یا بسته بودن بوم به راننده وجود دارد. همچنین برروی این برد چراغ های LED ای تعبیه شده است تا وضعیت بوم، برق ورودی، لیمیت سوئیچ، چشمی فتوسل و ... را به کاربر نمایش دهد. مرکز کنترل B300 مجهز به قابلیت بسته شدن اتوماتیک نیز می باشد به این گونه که با فعال کردن این قابلیت از طریق دیپ سوئیچ، پس از باز شدن بوم مطابق با زمان تنظیم شده به صورت اتوماتیک بسته شود.