fa
لیست مقایسه کالا خالی است.

مقایسه
مرکز کنترل ریلی بتا (DC)
مرکز کنترل ریلی بتا (DC)
مرکز کنترل ریلی بتا (DC)

مرکز کنترل F550، جهت کنترل جک ریلی F550 که مناسب برای درب های ریلی تا وزن 600 کیلوگرم می باشد طراحی شده است. این مرکز کنترل یکی از با کیفیت ترین مرکز کنترل های درب ریلی است که با عملکرد دقیق و پایدار توانسته است طی چندین سال فروش و نصب امتحان خود را با موفقیت صددرصد پس دهد.

ولتاژ خروجی موتور این مرکز کنترل 24VDC است و با دارا بودن انکدر، شتاب حرکت و سرعت موتور را کنترل می کند. قابلیت تنظیم سرعت آهسته موتور موجب عملکرد دو سرعته، نرم و بی صدای آن می شود و از کوبیدن درب جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های کاربردی آن تنظیم کردن قدرت شروع اولیه موتور است که در مواردی که درب سنگین است قدرت اولیه موتور را افزایش می دهد. قابلیت تشخیص برخورد با مانع، به همراه امکان اتصال فلاشر و چشمی فتوسل، احتمال هرگونه برخورد تصادفی درب، با خودرو یا موتور در حال عبور را غیر ممکن می سازد.

مهم ترین قابلیت این مرکز کنترل، امکان اتصال باتری پشتیبان به آن است تا در زمان قطع برق نیز قابل استفاده باشد و امکان باز و بسته شدن درب وجود داشته باشد.

برد جک ریلی 24 ولت ، دارای قابلیت بسته شدن اتوماتیک درب نیز می باشد تا از باز ماندن اتفاقی درب جلوگیری کند و نیازی به فرمان دادن کاربر برای بسته شدن درب نباشد. از دیگر امکانات آن قابلیت اتصال 2 مرکز کنترل F550 بهم جهت عملکرد همزمان آن هاست و از این طریق می توان 2 درب را به صورت همزمان باهم باز و بسته کرد.