fa
لیست مقایسه کالا خالی است.

مقایسه
باتری 12 ولت 5 آمپر
باتری 12 ولت 5 آمپر
باتری 12 ولت 5 آمپر
باتری 12 ولت 5 آمپر

باتری 12V5AH ایبیزا از نوع سیلد لید اسید (SLA) و AGM است. این باتری قابل شارژ و دشارژ است و جهت تامین برق اضطراری در انواع UPS، مرکز کنترل کرکره برقی موتور ساید DC، دزدگیر اماکن، اعلام حریق و ... از آن استفاده می شود.

خروجی این باتری 12 ولت 5 آمپر ساعت است یعنی اگر به طور مداوم جریان 5 آمپر از آن کشیده شود پس از گذشت 1 ساعت خالی می شود. باتری های IBIZA POWER ساخت کشور ویتنام هستند و توان تولیدی بالا و عمر مفید طولانی ای دارند. این باتری ها که از نوع AGM هستند کاملاً مهر و موم شده اند و هیچ دریچه و منفذی ندارند. از این رو قابلیت قرار گیری در هر حالتی (عمودی، افقی، وارونه) را دارند.

در موتورهای کرکره برقی به دلیل لرزش های ایجاد شده هنگام حرکت امکان نشت اسید باتری وجود دارد. از این خاصیت باتری های AGM به جهت کاهش احتمال نشت اسید هنگام لرزش کرکره استفاده می شود. این نوع باتری‌ها به افزودن اسید یا آب مقطر و به هیچ گونه نگهداری و تعمیراتی احتیاج ندارند و علاوه بر طول عمر بالایی که دارند، مقدار آلودگی که تولید می کنند نیز بسیار کم است.  از ویژگی های مهم باتری های ایبیزا قابلیت تامین جریان اولیه با حداکثر آمپر است که آن را برای استارت حرکت کرکره برقی موتور ساید بسیار مناسب می سازد. یکی از عواملی که باعث خرابی باتری ها می شود، دمای بالای بیش از اندازه در محیط و وجود گرد و غبارهای زیاد می باشد. بنابراین محل نگه داری آن ها باید پوشیده و با دمای معتدل (25°C) باشد. باتری های 12V5AH به لحاظ ابعاد و جایگذاری کاملا متناسب با اکثر UPS های موتور ساید موجود در بازار هستند و از این بابت به گزینه پرمصرف تر و محبوب تری نسبت به سایر باتری های قابل شارژ در زمینه درب های اتوماتیک تبدیل شده اند.