fa
لیست مقایسه کالا خالی است.

مقایسه
مرکز کنترل ریلی Rock-S بتا
مرکز کنترل ریلی Rock-S بتا
مرکز کنترل ریلی Rock-S بتا
مرکز کنترل ریلی Rock-S بتا
مرکز کنترل ریلی Rock-S بتا
مرکز کنترل ریلی Rock-S بتا

مرکز کنترل راک ریلی (ROCK-S) انحصارا جهت کنترل انواع جک ریلی با موتور 220VAC طراحی شده است و درعین حال قابل استفاده برای درب های تک لنگه بازویی نیز می باشد.

جک ریلی یکی از انواع جک های برقی می باشد که جهت اتوماسیون درب های ریلی مورد استفاده قرار می گیرد. جک های ریلی برای باز و بسته کردن درب های بزرگ و عریض مجتمع های مسکونی و تجاری پر تردد که به دلیل محدودیت در عمق و فضا امکان نصب درب لولایی و جک بازویی نیست راه حل مناسبی برای ایجاد درب کشویی اتوماتیک هستند. جک ریلی در منتهی الیه درب بر روی زمین یا نزدیک سقف نصب شده و درب را به واسطه دنده شانه ای هایی که روی آن نصب می گردد باز می کند.

درب های ریلی در مراکز امنیتی، پادگان ها، کارخانجات و در مکان هایی که رفت و آمد برای عموم مجاز نیست و باید تحت نظارت باشد، بیشترین استفاده را دارد. برای مثال در ارگان های دولتی مانند درب ورودی زندان ها، درب ورودی پادگان ها، مناطق حفاظت شده و محرمانه، سازمان ها و بسیاری از مکان های دیگر که نیاز به امنیت بالایی دارند استفاده می شوند. درب های ریلی اتوماتیک از اجزاء مختلفی تشکیل شده است که عبارتند از درب، ریل، موتورگیربکس، چرخ دنده، مرکزکنترل، فلاشر و چشمی و... که به دلیل سنگین بودن و سایز بزرگ درب، از لوازم و قطعات بادوام‌ و پرقدرتی در ساخت آن ها استفاده می‌شود.

مرکز کنترل درب یکی از مهم ترین بخش ها در درب ریلی است. مرکزکنترل ROCK-S گزینه مناسب و کاملی شامل تمامی پارامترهای مورد نیاز برای کنترل درب های ریلی است و در مواقعی که مرکز کنترل فعلی دچار آسیب یا سوختگی شده باشد و سایر مواردی که فقط نیاز به خرید مرکز کنترل باشد به کمک مصرف کننده و مجری نصب می آید و دیگر نیازی به تعویض و خرید یک پکیج کامل جک ریلی نمی باشد و نسبت به سایر مرکزهای درب بازکن موجود و امکاناتی که دارد گزینه مقرون به صرفه ای است.

مرکز کنترل راک ریلی محصولی مقاوم و با کیفیت است که در ساخت آن از المان های صنعتی و اصلی برای کار در سخت ترین شرایط محیطی و آب و هوایی استفاده شده است. در طراحی این برد از نمایشگر دیجیتالی 7-SEG بهره برداری شده است که برنامه ریزی دستگاه، تنظیم پارامترها، کددهی و حذف ریموت را آسان کرده است. مزیت استفاده از این نمایشگر سخت افزار قوی و طول عمر بالای آن است و سالیان سال کار می کند. پردازش اطلاعات و محاسبات توسط آی سی میکروکنترلر انجام می شود. مدار تغذیه و ترانس کاهنده برروی برد قرار گرفته است و دیگر نیازی به خرید ترانس جداگانه نمی باشد. در طراحی تغذیه از مدار و المان های سوئیچینگ استفاده شده است که تلفات آن نسبت به مدارات با تغذیه خطی کمتر است و علاوه براین از توان و دقت بالاتری برخوردار است. هم چنین جهت حفاظت مضاعف برد در برابر نوسان برق و اتصالی ناشی از خرابی موتور، فلاشر و ... از فیوز و وریستور استفاده شده است. جهت کنترل و فرمان موتور نیز از رله های صنعتی با جریان دهی و طول عمر بالا استفاده شده است.

تمامی تنظیمات دستگاه از طریق دکمه های A,B,C,D روی مرکز کنترل انجام می شود و پارامترها و مقادیر آن برروی سون سگمنت نشان داده می شود.

برنامه ریزی جک به صورت نیمه اتوماتیک و مرحله به مرحله با نگاه کردن به حرکت درب انجام می شود، پس از آن نیز قابلیت ایجاد تغییرات در پارامترهای مربوط به حرکت درب و سایر تنظیمات وجود دارد.

پارامترهای زمان بازشو و زمان بسته شو موتور به صورت جداگانه و متمایز قابل تنظیم است. در بعضی از پارکینگ ها که بدلیل شرایط ناهماهنگ درب ها و شیب مسیر ممکن است زمان بازشو درب با زمان بسته شو آن متفاوت باشد با استفاده از این قابلیت می توان برای درب زمان بازشو و زمان بسته شو متناسب با طول آن مسیر را تنظیم کرد. باتوجه به تفاوت جزئی که موتورهای ریلی در ساخت و سیم پیچ نسبت به هم دارند امکان تنظیم میزان قدرت و سرعت موتور نیز متناسب با وزن، ابعاد و نوع درب جهت کاهش استهلاک سیستم درنظرگرفته شده است. به صورت پیش فرض سرعت موتور هنگام شروع حرکت به آرامی افزایش میابد همچنین قابلیت تنظیم عملکرد دو سرعته برای موتور (سرعت اولیه + سرعت آهسته) وجود دارد و با تنظیم ترمز انتهایی (سرعت آهسته) درب انتهای مسیر را با سرعت ثانویه طی می کند و از ضربه وایجاد سروصدا جلوگیری می شود.

کنترل برد راک ریلی با فرمان دادن از طریق ریموت کنترل، کلید وایرلس، کلید با سیم، سوئیچ تایمر و رسیورهای سیم کارتی مانند سیموت بتا از طریق تماس تلفنی و پیامک انجام پذیر است. از مزیت های مهم این مرکز کنترل ظرفیت کددهی 200 عدد ریموت کنترل لرنینگ است که این دستگاه را برای استفاده در اماکن با کاربر زیاد مناسب می سازد. جهت استفاده بهینه می توان یکی از دکمه های ریموت را جهت فرمان کامل بازشو و دکمه دیگری را جهت فرمان عابررو تعریف کرد تا در مواقع لزوم هنگام عبور خودرو درب کامل باز شود و هنگام عبور موتور، دوچرخه، شخص و حیوان خانگی حالت نیمه باز درب را در اختیار داشته باشید. قابلیت حذف تکی ریموت گمشده یا ریموت کاربران بدحساب و مشاهده شماره ریموت کنترل نیز به آسانی از طریق منوی RADIO امکان پذیر است.

علاوه بر این با اتصال یک کلید فشاری به کانکتور تحریک دستی باز و بسته کردن درب به صورت باسیم و بدون تاثیرات نویز محیط توسط نگهبانی یا اتاق کنترل امکان پذیر است. نحوه عملکرد کانکتور تحریک دست و کنترل مدار توسط ادوات جانبی از طریق منو strt قابل برنامه ریزی است. همچنین امکان اتصال کلید توقف اضطراری نیز به برد فراهم شده است تا در شرایط خطر با فشردن کلید STOP، درب در هر وضعیتی که هست متوقف شود. ضمنا قابلیت غیرفعال کردن فرمان های خارجی از طریق تحریک دست، جهت جلوگیری از نصب رسیور خارجی، دستکاری و نویز پذیری وجود دارد.

از دیگر قابلیت های این دستگاه امکان اتصال فلاشر برای اطلاع یافتن از تردد ماشین است و عملکرد آن به صورت روشنایی ثابت یا چشمک زن در منوی دستگاه قابل انتخاب است. هم چنین امکان اتصال چشمی فتوسل به دستگاه وجود دارد که احتمال هرگونه برخورد تصادفی درب با خودرو یا موتور یا شخص در حال عبور و در نتیجه بروز خسارت را غیرممکن می سازد.

جهت افزایش ایمنی و عملکرد مطمئن درب قابلیت اتصال لیمیت سوئیچ به برد وجود دارد. کار لیمیت سوئیچ این است که انتهای حد بازشو و انتهای حد بسته شو درب را به صورت مکانیکی تعیین کند و در مواقعی که حتی زمان شمارش برد به اتمام نرسیده است اما درب به انتهای کورس حرکت رسیده است فرمان قطع کردن برق موتور را به برد می دهد و موتور از حرکت می ایستد. از طریق منوی Lsns می توان نوع لیمیت سوئیچ استفاده شده در موتور (Normally Open/Normally Close) را انتخاب و تنظیم نمود.

راک ریلی، دارای قابلیت تنظیم زمان بسته شدن اتوماتیک است که پس از عبور خودرو یا موتور از درب، مطابق با زمان تنظیم شده در پارامتر زمان بسته شدن اتوماتیک، درب به صورت اتوماتیک بسته شود و از بازماندن اتفاقی درب جلوگیری می کند. البته در مواقعی که به درخواست مشتری نیاز به باز ماندن درب است، می توان با تنظیم پارامترها، موقتا بسته شدن اتوماتیک را غیرفعال کرد.

یکی از قابلیت هایی که مورد تقاضای بسیاری از مشتریان است امکان نصب قفل برقی است که در این برد فراهم شده است و تمامی پارامترهای قفل از قبیل فشار معکوس، فشار نهایی و ... قابل تنظیم است. در برخی موارد، درب های ورودی نفر رو، در بخشی از درب ریلی طراحی می شود و می توان این درب های نفر رو را به قفل برقی مجهز ساخت.