fa
لیست مقایسه کالا خالی است.

مقایسه
برد کنترل راهبند بتا مدل B101F
برد کنترل راهبند بتا مدل B101F
برد کنترل راهبند بتا مدل B101F
برد کنترل راهبند بتا مدل B101F
برد کنترل راهبند بتا مدل B101F

مرکز کنترل راهبند B101F  بتا جهت کنترل و فرمان دادن به راهبند های 220V/AC طراحی شده است و قابل نصب برروی همه مدل های راهبند موجود در بازار می باشد و در مواردی که با راهبند تصادف شده است و مرکز کنترل آن آسیب دیده و شکسته است با جایگزین کردن این برد استفاده مجدد از آن راهبند امکان پذیر می شود.

مرکز کنترل راهبند B101F بتا یک محصول جدید و کارآمد است که توسط مهندسین مجرب بتا با توجه به نیاز و درخواست همکاران محترم شرکت بتا طراحی شده است. این مرکز کنترل دارای قابلیت اتصال لیمیت سوییچ جهت تنظیم زاویه بازشو بوم است. از دیگر قابلیت های این دستگاه امکان اتصال 2 عدد فلاشر با رنگ های دلخواه (قرمز و سبز) است که وضعیت باز یا بسته بودن بوم را به رانندگان نشان می دهد.

در مرکز کنترل راهبند B101F بتا این امکان وجود دارد که با فعال کردن مد بسته شدن اتوماتیک پس از عبور وسیله نقلیه بوم راهبند مطابق با زمان تنظیم شده به صورت اتوماتیک بسته شود. همچنین در مواردی که بسته شدن بوم با فرمان دادن به صورت دستی و در مواقع نیاز انجام می شود می توان این قابلیت را غیرفعال کرد.

این مرکز کنترل قابلیت اتصال و عملکرد از طریق ریموت کنترل لرنینگ، کلید تک حالته، سه حالته، اکسس کنترل و مرکز کنترل آنتن های uhf و لوپ دتکتور می باشد.