fa
لیست مقایسه کالا خالی است.

مقایسه
ریموت برد بلند 8 دکمه
ریموت برد بلند 8 دکمه
ریموت برد بلند 8 دکمه
ریموت برد بلند 8 دکمه
ریموت برد بلند 8 دکمه
ریموت برد بلند 8 دکمه
ریموت برد بلند 8 دکمه
ریموت برد بلند 8 دکمه
ریموت برد بلند 8 دکمه
ریموت برد بلند 8 دکمه
ریموت برد بلند 8 دکمه

انسان ها همواره به دنبال ساخت ابزارآلاتی جهت انجام کارها در کمترین زمان با صرف حداقل انرژی و هزینه هستند. در صنعت الکترونیک نیز روش های کنترل از راه دور وسایل هرلحظه در حال تغییر و به روز رسانی است تا تکنولوژی مطمئن تر با رابط کاربری راحتتری اختراع شود. ریموت کنترل نیز از جمله دستگاه های الکترونیکی پرکاربرد و پرمصرفی است که کیفیت ساخت و قابلیت های آن در حال بهبود و ارتقا است. ریموت 8 دکمه برد بلند نسل جدیدی از ریموت های کد لرن است که با امکانات جدیدی می تواند تمامی نیازها و کمبودهای ریموت های قبلی را برطرف سازد و تمامی درخواست های مشتری را پاسخگو باشد.

اولین ویژگی مهمی که این ریموت را از سایر ریموت کنترل های معمول متمایز می سازد افزایش تعداد دکمه های ریموت به 8 عدد است. ریموت های لرنینگی که در حوزه سیستم های کنترل های از راه دور تولید می شوند حداکثر 5 دکمه دارند یا مانند ریموت 99 کانال بتا به صورت دیجیتالی کانال های آن ها تغییر می کند. اما برروی کیس این ریموت 8 دکمه از شماره 1 تا 8 قرار داده شده است تا استفاده از آن سریع و آسان باشد و در پروژه هایی که تعداد مصرف کننده ها زیاد است با یک ریموت بتوان تمامی آن ها را کنترل کرد. دومین ویژگی و مهم ترین ویژگی این ریموت افزایش برد ارسال امواج رادیویی تا فاصله بیش از 300 متر که استفاده از ریموت را برای فضاهای بزرگ و نقاط دور دست امکان پذیر می سازد و محدودیت ارسال فرکانس را که در ریموت های دیگر تا 70 متر در شرایط ایده آل و بدون مانع است کنار می گذارد. سایر ویژگی های این ریموت آنتن تلسکوپی آن است که طول برد امواج ارسالی ریموت را تقویت می کند و در نقاط کور هم می تواند امواج را به فضای پیرامون ارسال کند. همچنین تعبیه دکمه ON/OFF جهت مصرف بهینه باتری در کنار آن قرار داده شده و طول عمر باتری را چند برابر می کند. برای ساخت این ریموت از دکمه های Push Button استفاده شده که استقامت و عمر طولانی ای دارند. بدنه ریموت پلاستیک ABS مرغوب و خوش دست است. در طراحی مدار ریموت از ترانزیستورهای ماسفت قدرت جهت تقویت برد ارسال امواج استفاده شده است.

باتری ریموت نیز که یکی از عوامل تاثیرگذار بر طول برد امواج ارسالی است در این ریموت مدل DBGOLD کتابی 9 ولتی است که از توان تولیدی بالا با طول عمر 280 دقیقه برخوردار است.

این ریموت با ویژگی های منحصربه فردی که دارد گزینه مناسبی برای کنترل از راه دور تجهیزات و ادوات برقی اعم از موارد زیر می باشد:

  • اتوماسیون صنعتی، دستگاه و ابزارآلات کارخانجات، ورود و خروج در سازمان ها و شرکت ها
  • مصارف کشاورزی و گلخانه مانند کنترل موتورهای دوردست، شیربرقی، پمپ آب، کنترل فن و رطوبت ساز، کنترل از راه دور موتورهای چاه، کنترل روشنایی مخازن
  •  وسایل نقلیه عمومی و کشتی رانی
  • ابزارآلات ساختمان سازی، بالابر مصالح و جرثقیل
  • کنتاکتورهای صنعتی، تابلوهای برق، علائم تجاری
  • کنترل گرمایش و سرمایش اماکن، کنترل کرکره برقی و درب های اتوماتیک، کنترل سیستم های امنیتی و حفاظتی