fa
لیست مقایسه کالا خالی است.

مقایسه
اپراتور بازویی 1808TT
اپراتور بازویی 1808TT
اپراتور بازویی 1808TT
اپراتور بازویی 1808TT
اپراتور بازویی 1808TT
اپراتور بازویی 1808TT

درب بازکن اتوماتیک بازویی 1808TT بتا جهت نصب بروری انواع درب نفرو چوبی، آهنی و ضد سرقت، درب واحدهای اداری، طلافروشی، صرافی و... طراحی شده است. این درب بازکن بازویی مانند یک آرام بند برقی عمل می کند که با اتصال اکسس کنترل یا رادار یا هر سنسور دیگری به آن پس از تشخیص حضور افراد درب را به صورت اتوماتیک باز و بسته می کند. همچنین در صورت نیاز امکان باز کردن درب با هل دادن و فشار دست در شرایط خاص امکان پذیر می باشد.

این محصول در یک پکیج کامل که شامل اپراتور بازویی 1808TT، 1 عدد بازوی کششی، 2 عدد ریموت فابریک اپراتور، یراق آلات نصب و دفترچه راهنمای نصب به مشتریان محترم شرکت بتا ارائه می شود.

اپراتور بازویی 1808TT خود متشکل از یک صفحه پلیت، قاب، محور حرکت بازو، ترانس، مرکز کنترل و موتور DC براشلس است که با دریافت فرمان از هر کدام از سنسورها، مرکز کنترل به موتور فرمان داده و موتور بازو را حول محور می چرخاند تا درب باز شود و پس از گذشت زمان تنظیم شده درب به صورت اتوماتیک بسته خواهد شد.

پارامترهایی مانند سرعت بازشو درب، سرعت بسته شو، زاویه بازشو، جهت حرکت درب، زمان بسته شدن اتوماتیک و ... با استفاده از دیپ سوئیچ و پتانسیومترهای روی مرکز کنترل قابل تنظیم هستند.

درب بازکن بازویی 1808TT دارای عملکرد دو سرعته بوده که در انتهای مسیر، سرعت حرکت موتور را کم می کند تا درب به آرامی و بدون هیچ صدا و ضربه ای بسته شود

این اپراتور دارای خروجی قفل برقی است  که پس از بسته شدن درب به قفل فرمان داده و قفل فعال می شود و بدین صورت از تردد افراد غیر مجاز جلوگیری می کند. عملکرد قفل برقی از دو طریق قابل کنترل است، 1: از طریق ریموت کنترل موجود در پکیج که می توان در زمان دلخواه با فشار دادن دکمه ریموت درب را قفل کرد، 2: اتصال دادن ورودی ارتباط به GND که بدین صورت پس از هر بار بسته شدن درب قفل به صورت اتوماتیک فعال خواهد شد. با فعال کردن این ویژگی درب در کل مدت شبانه روز قفل خواهد بود و فقط برای افراد مجاز بدون نیاز به فرمان دادن با ریموت باز خواهد شد و برقراری امنیت را دوچندان خواهد کرد.

از دیگر قابلیت های درب بازکن بازویی 1808TT بتا امکان نصب رادار، کلید فرمان دستی، کلید خروج اضطراری، چشمی بین درب داخلی و خارجی است. همچنین این امکان وجود دارد که با نصب اکسس کنترل افراد با وارد کردن رمز عبور، کارت و تگ درب را باز کنند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این درب بازکن قابلیت اتصال باتری پشتیبان است که در زمان قطعی برق همچنان به عملکرد عادی خود ادامه می دهد.