fa
لیست مقایسه کالا خالی است.

مقایسه
رسیور سیموت 4 رله صنعتی سیم کارتی
رسیور سیموت 4 رله صنعتی سیم کارتی
رسیور سیموت 4 رله صنعتی سیم کارتی
رسیور سیموت 4 رله صنعتی سیم کارتی
رسیور سیموت 4 رله صنعتی سیم کارتی
رسیور سیموت 4 رله صنعتی سیم کارتی
رسیور سیموت 4 رله صنعتی سیم کارتی

سیموت 4 رله صنعتی بتا یک رسیور صنعتی سیم کارتی قابل کنترل از طریق تماس، پیامک، اپلیکیشن و ریموت کنترل است. این دستگاه دارای 4 عدد رله آزاد جهت کنترل از راه دور ادوات برقی با ریموت کنترل از فاصله 70 متری و کنترل با پیامک با حذف محدودیت فاصله است. سیموت 4 رله صنعتی بتا دارای تمام ویژگی های سیموت های نسل قبل از خود می باشد، از قبیل:

  • امکان کنترل هر 4 رله دستگاه با استفاده از ریموت کنترل، پیامک و اپلیکیشن
  • قابلیت کنترل رله 1 با شماره‌گیری از طریق تماس تلفنی، فقط و فقط با یک Missed Call
  • ارسال گزارش از شماره تماس گیرنده و تحریک کننده رله 1 به مدیر
  • ارسال گزارش از وضعیت عملکرد رله ها به کاربر (روشن و خاموش)
  • ارسال گزارش استفاده از ریموت کنترل به مدیر سیستم
  • قابلیت ارسال گزارش عملکرد به زبان فارسی یا انگلیسی
  • تقویم میلادی و شمسی با احتساب سال­های کبیسه
  • ارسال گزارش به همراه تاریخ و ساعت دقیق عملیات صورت گرفته
  • قابلیت کار با اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و تالیا و رایتل
  • استفاده تمام افرادِ خانواده از دستگاه، بدون نیاز به پرداخت هرگونه هزینه اضافی
  • محدود کردن دسترسی افراد (بدحساب) با حذف شماره تلفن‌ و ریموت آن‌ها در کمتر از چند ثانیه
  • دارای نرم افزار موبایل اندروید برای کنترل هرچه راحت تر دستگاه

اما ویژگی های جدید این دستگاه:

اولین و بارزترین ویژگی طراحی دستگاه با رله های صنعتی 220 ولت 10 آمپر است تا قابل استفاده برای مصارف با جریان بیشتر مانند کنترل روشنایی، کنترل پمپ آب، سیستم های گرمایشی و سرمایشی منازل و ... باشد.

دومین ویژگی آن قابلیت اتصال 2 عدد سنسور به دستگاه است و استفاده از آن را برای اماکنی مانند گلخانه و مزرعه های کوچک امکان پذیر می سازد. کاربر می تواند با اتصال سنسور دما و سنسور رطوبت از شرایط فعلی و صحت عملکرد خروجی ها مطلع شود. با تحریک شدن هر کدام از سنسورها، دستگاه با ارسال پیامک به مدیران آن ها را مطلع می سازد.

سومین ویژگی این دستگاه قابلیت تنظیم مد عملکرد برای رله ها براساس کارایی مورد نظر کاربر است. 3 مد عملکرد لحظه ای، خاموش/روشن و هفتگی برای هر کدام از رله ها قابل تنظیم است. مد لحظه ای یا Momentary با تنظیم زمان عملکرد رله از 1 تا 999 ثانیه فعال می شود و با هر بار روشن کردن رله پس از گذشت زمان تنظیم شده، رله به صورت اتوماتیک خاموش می شود. این مد مناسب فرمان باز کردن درب پارکینگ، قفل برقی و... است. با تنظیم مد خاموش/روشن یا Latch پس از دریافت فرمان روشن شدن، رله روشن می ماند تا زمانیکه فرمان خاموش شدن را از سوی کاربر دریافت کند و جهت کنترل روشنایی اماکن، روشن کردن موتورهای دور دست و ... استفاده می شود. مد سوم مد برنامه ریزی هفتگی رله ها است. برای هر رله می توان 3 بازه زمانی از شبانه روز را تعریف کرد و این بازه ها را به روزهای دلخواه در یک هفته اختصاص داد تا رله در این ساعات به صورت اتوماتیک روشن و خاموش شود و این برنامه به صورت هفتگی تکرار شود. مد تایمر جهت اتوماسیون سیستم های آبیاری مزارع و گلخانه ها، اتوماسیون کارخانجات و ... کاربرد دارد.

چهارمین ویژگی این دستگاه و مزیت آن نسبت به مدل های پیشین دارا بودن باتری ساعت است تا در صورت قطعی برق ساعت و تاریخ تنظیم شده دستگاه حفظ شود.

پنجمین ویژگی سیموت 4 رله صنعتی امکان تعریف دو مدیر برای دستگاه است تا در صورت عدم دسترسی به مدیر اول، شخص دیگری بتواند تنظیمات دستگاه و مدیریت کاربران را انجام دهد.