fa
لیست مقایسه کالا خالی است.

مقایسه
مرکز کنترل بازویی بتا (DC)
مرکز کنترل بازویی بتا (DC)
مرکز کنترل بازویی بتا (DC)

برد DC ، جهت کنترل درب پارکینگ 2 لنگه یا تک لنگه و درب ریلی با موتور 24 ولت مناسب می باشد و از طریق ریموت لرنینگ عمل می کند، علاوه بر این، برد DC مجهز به کانکتور تحریک دستی است که امکان اتصال رسیور سیمکارتی و کلید کنترل دستی را فراهم می کند تا در صورت تمایل مشتری یا به همراه نداشتن ریموت، از طریق تماس تلفنی یا کلید کنترل دستی، اقدام به باز نمودن درب کرد.

روی برد یک نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده است که تنظیم پارامترها ، کددهی ریموت و حذف ریموت  گمشده یا کاربران بدحساب را بسیار آسان کرده است. در بعضی پارکینگ ها شرایط ناهماهنگ دربها، برنامه ریزی آنها را مشکل می کند، شرکت بتا برای حل این مشکل، در این برد، امکان برنامه ریزی جداگانه پارامترهای هر جک را فراهم کرده است. دارا بودن قابلیت تشخیص برخورد مانع، به همراه امکان اتصال فلاشر و چشمی فتوسل، احتمال هرگونه برخورد تصادفی درب ها با خودرو یا موتور در حال عبور را غیرممکن می کند.

این مرکز کنترل، دارای قابلیت تنظیم زمان بسته شدن اتوماتیک است که از باز ماندن اتفاقی درب جلوگیری می کند البته در مواقعی که به درخواست مشتری نیاز به باز ماندن درب است، می توان با فعال کردن مد اسباب کشی، موقتا بسته شدن اتوماتیک را غیرفعال کرد. همچنین در صورت نیاز امکان نصب قفل برقی نیز وجود دارد.