fa
لیست مقایسه کالا خالی است.

مقایسه
مگنت بی سیم GAP G3
مگنت بی سیم GAP G3
مگنت بی سیم GAP G3
مگنت بی سیم GAP G3
مگنت بی سیم GAP G3
مگنت بی سیم GAP G3
مگنت بی سیم GAP G3
مگنت بی سیم GAP G3
مگنت بی سیم GAP G3
مگنت بی سیم GAP G3

مگنت بی سیم از سنسورهای کاربردی و مهم در تجهیزات سیستم های حفاظتی بشمار می رود. این سنسور به طور ویژه جهت کنترل و اعلام باز شدن درب ورودی منزل، انبار، پنجره، گاو صندوق و مواردی از این قبیل طراحی شده است تا در صورت بازشدن درب توسط فرد غیرمجاز فرمانی را به سیستم امنیتی و دزدگیر ارسال کند و کاربران را مطلع سازد. از این رو ساختار فیزیکی این سنسور به گونه ای طراحی شده است که بتواند داخل قاب درب یا پنجره قرار بگیرد. سنسور مگنت بی سیم دارای دو بخش ثابت و متحرک است.

بخش متحرک یک آهنربا است که داخل محفظه ای از جنس ABS قرار دارد. بخش ثابت شامل یک مدار الکترونیکی آدرس پذیر است که با جا به جا کردن جامپر های کنار میکرو کد ارسالی آن قابل تغییر است. این دو بخش در حالت بسته بودن درب همواره مقابل یکدیگر قرار می گیرند و با باز شدن درب و جداشدن آهنربا از قسمت ثابت (حداقل فاصله 3 سانتی متر) رید رله داخل قسمت ثابت از حالت دائم بسته (NC) به حالت دائم باز (NO) تغییر حالت می دهد و با این تغییر حالت مدار نوسان ساز یک سیگنال برای دزدگیر ارسال می کند و آن را مطلع می سازد.

مگنت بی سیم GAP G3 به آسانی با استفاده از چسب دو طرفه موجود در جعبه دستگاه به درب و چارچوب نصب می شود. فرکانس کاری مگنت بی سیم گپ 315 مگاهرتز است و همانند ریموت با ارسال فرکانس به دزدگیر کددهی می شود. این مگنت دارای 2 عدد LED است، LED اول با جدا شدن قسمت متحرک و جهت نمایش آلارم روشن می شود LED دوم نیز در صورت ضعیف شدن ولتاژ باتری روشن می شود تا به کاربر یاددآوری کند موعد تعویض باتری فرا رسیده است. تعبیه آنتن تلسکوپی قسمت فرستنده برد سیگنال را تا 30 متر در فضای باز تقویت می کند.