fa
لیست مقایسه کالا خالی است.

مقایسه
دستگاه حضور و غیاب 2209
دستگاه حضور و غیاب 2209
دستگاه حضور و غیاب 2209
دستگاه حضور و غیاب 2209
دستگاه حضور و غیاب 2209
دستگاه حضور و غیاب 2209

2209 یک دستگاه کنترل تردد بیومتریک و حضور و غیاب حرفه ای با دقت بالاست. از این دستگاه جهت ثبت تردد و گزارش گیری حضور و غیاب کارکنان در شرکت ها، ادارات، مدارس و ... استفاده می شود.

شناسایی افراد در این دستگاه از طریق تشخیص چهره، ثبت اثرانگشت، وارد کردن کارت یا رمز عبور امکان پذیر است. قابلیت تشخیص چهره (Face detection) و فن آوری مولتی بیومتریک (ثبت تردد کاربر با مجوزهای چندگانه) یکی از بارزترین ویژگی های این دستگاه است و دراماکنی که تردد در آنجا تحت شرایط امنیتی خاص تری است مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین قابلیت تشخیص چهره جهت رعایت نکات بهداشتی و عدم تماس دست با دستگاه در بیمارستان ها و درمانگاه ها مناسب می باشد.

این مدل دارای صفحه کلید و صفحه نمایش 2.8 اینچی رنگی با منو و سخن گوی فارسی می باشد و انجام تنظیمات دستگاه و مدیریت اطلاعات کاربران از این طریق به راحتی امکان پذیر است.

دوربین دوگانه و LED مادون قرمز جهت پردازش تصاویر با وضوح و کیفیت بالا و امکان دید در شب برروی دستگاه تعبیه شده اند. همچنین قابلیت عکس برداری از کاربران در این دستگاه وجود دارد تا در زمان ثبت تردد، از کاربر عکس گرفته و برروی LCD نمایش دهد همچنین آن را در حافظه داخلی ذخیره کند.

یکی از مزیت های کارآمد دستگاه 2209 قابلیت اتصال باتری بک آپ به آن است تا در زمان قطع برق با باتری تغذیه شود و به کار خود ادامه دهد.

همراه با این دستگاه یک نسخه نرم افزار فارسی حضور و غیاب رایگان توسط شرکت بتا ارائه می گردد که پردازش اطلاعات کاربران، تعریف شیفت های کاری، گزارش ترددها، محاسبه پارامترهای حقوق و دستمزد مانند اضافه کار، کسر کار، غیبت و... را امکان پذیر می کند. انتقال اطلاعات کاربران و گزارش تردد از دستگاه به کامپیوتر از طریق کابل شبکه انجام می شود.

مرکز کنترل تردد 2209 دارای یک عدد رله آزاد نیز می باشد که خروجی COM، NO و NC آن در کانکتور پشت دستگاه قرار دارد که همزمان با ثبت تردد کاربر مجاز، رله را نیز سوئیچ می کند. از رله جهت باز کردن انواع درب، قفل برقی و... استفاده می شود.

داخل کارتن دستگاه 2209 یک عدد آداپتور 12 ولت استاندارد جهت روشن کردن دستگاه، پلیت و یراق آلات جهت نصب آن برروی دیوار و راهنمای نصب قرار داده شده است.