fa
لیست مقایسه کالا خالی است.

مقایسه
درب بازکن ریلی F-500
درب بازکن ریلی F-500
درب بازکن ریلی F-500
درب بازکن ریلی F-500
درب بازکن ریلی F-500

 درب باز کن F500، جهت کنترل درب ریلی تا وزن 1600 کیلو گرم مناسب است. این درب باز کن از طریق ریموت لرنینگ عمل می کند، علاوه بر این، مجهز به کانکتور تحریک دستی است که امکان اتصال رسیور سیمکارتی و کلید کنترل دستی را فراهم می کند تا در صورت تمایل مشتری یا به همراه نداشتن ریموت، از طریق تماس تلفنی یا کلید کنترل دستی، اقدام به باز نمودن درب کرد.

روی برد فرمان این درب باز کن یک نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده است که تنظیم پارامترها، کددهی ریموت و حذف ریموت گمشده یا کاربران بدحساب را بسیار آسان کرده است. همچنین در صورت برعکس بودن جهت عملکرد موتور، می توان از طریق تنظیم پارامتر مربوط به آن، از روی نمایشگر، جهت حرکت موتور را اصلاح کرد. دارا بودن قابلیت تشخیص برخورد با مانع، به همراه امکان اتصال فلاشر و چشمی فتوسل، احتمال هرگونه برخورد تصادفی درب با خودرو یا موتور در حال عبور را غیرممکن می کند.

درب باز کن F500، دارای قابلیت تنظیم زمان بسته شدن اتوماتیک است که از باز ماندن اتفاقی درب جلوگیری می کند، البته در مواقعی که به درخواست مشتری نیاز به باز ماندن درب است، می توان با فعال کردن مد اسباب کشی، موقتا بسته شدن اتوماتیک را غیرفعال کرد.