fa
لیست مقایسه کالا خالی است.

مقایسه
مرکز کنترل اپراتور شیشه برقی Target Support Dunker motor
مرکز کنترل اپراتور شیشه برقی Target Support Dunker motor
مرکز کنترل اپراتور شیشه برقی Target Support Dunker motor

جدیدترین مرکز کنترل اپراتور درب شیشه ای شرکت بتا است که همراه با موتور پر قدرت دانکر، عملکرد سریع و مطمئنی را ارائه می دهد و جهت نصب در بانک ها، فروشگاهها، بیمارستان ها و ... مناسب است.

این دستگاه تنها مرکز کنترل موجود در بازار ایران است که جهت سهولت در تنظیم پارامترها و کددهی یا حذف ریموت، مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی با منوی فارسی و انگلیسی است که می توان با فعال کردن رمز ورود به منو، از ایجاد مزاحمت یا دستکاری پارامترها توسط افراد متفرقه جلوگیری کرد. این دستگاه دارای پنج مد عملکرد "اتوماتیک" ، "یک طرفه" ، "نیمه باز" ، "دائم باز" و "قفل" است که تغییر مدها به راحتی و از طریق ریموت 5 حالته انجام می شود. در صورت قفل کردن اپراتور با استفاده از ریموت کنترل، با قطع و وصل شدن برق، مرکز کنترل فرمان قفل اپراتور را حفظ خواهد کرد.

نصب کلید کنترل دستی و دو عدد رادار در داخل و خارج، از دیگر امکانات این اپراتور است، همچنین قابلیت نصب کلید خروج اضطراری جهت باز نمودن درب، در زمان قفل بودن اپراتور نیز وجود دارد. قابلیت تشخیص برخورد با مانع به همراه امکان نصب چشمی بین درب، احتمال برخورد با عابران و آسیب رسیدن به سیستم را غیر ممکن می سازد.

دارا بودن مدار شارژ حرفه ای، امکان نصب باتری پشتیبان را فراهم کرده است تا در زمان قطع برق، کنترل باکس به کار خود ادامه دهد. این مرکز کنترل دونوع قفل faile safe و faile lock را پشتیبانی می کند.